Novi sustav za upravljanje online konferencijama i simultano prevođenje na daljinu (engleski; RSI- Remote Simultaneous Interpretation) osiguran u sigurnim uvjetima.

Potpuno nov pristup streamingu uživo i u stvarnome vremenu uz milisekunde otklona do krajnjeg korisnika.

Platforma INTERACTIO (interactio.io) omogućuje da svatko na svom računalu ili tabletu u stvarnome vremenu sudjeluje u streamingu (a usput može slušati i prijevod).

Sustav već nekoliko mjeseci koristi Europski parlament i druge europske institucije s obzirom na restrikcije putovanja u Europi.

Mogućnost istovremenog usmeno prevođenje na više od 50 jezika, a broj mogućih sudionika mjeri se u desecima tisuća.

Prelazak na ovaj sustav za krajnjeg korisnika znači da nema troškova smještaja, putnih troškova ni za prevoditelje, ni za tehničare, kao ni prijenosa i prijevoza i instalacije opreme (kabina, pultova i popratne tehnike potrebne za simultano prevođenje).

ZAŠTO VAM MI TREBAMO?

Tvrtka Simultana u partnerstvu sa Studijom Nixa i Novinarskim domom preuzima brigu o tri ključna uvjeta u procesu bez kojih nije moguće organizirati online event na profesionalnoj razini:

1. sigurno okruženje - Event Hub Zagreb
2. ulogu audio i video managera
3. ulogu moderatora.

EVENT HUB ZAGREB, što je to i gdje je to?


Event hub je prostor u kojem smo osigurali sigurne uvjete za nesmetano održavanje konferencije. Naši event hubovi su u Zagreb; u Novinarskom domu i na još dvije zamjenske lokacije.

Što točno rade AV MANAGER i MODERATOR?

Uloge AV managera i Moderatora su temelj za uspješno korištenje platforme za real-time streaming i prevođenje na daljinu te imaju sljedeće uloge:

VAŽNA NAPOMENA

Platforma je tehnološko rješenje potrebno za održavanje jedno-/ili višejezičnih skupova, i za njezino korištenje plaća se naknada.

Svaka nova postavka(a to je promjena mjesta događanja tijekom dana, jezična kombinacija, broj sudionika…) utječe na formiranje cijene korištenja platforme. Stoga je važan korak prilikom prethodnoga planiranja utvrditi sve relevantne činjenice i zahtjeve.

Naravno da organizator može i izravno ugovoriti korištenje platforme, no dosadašnje iskustvo pokazuje da proces nije nimalo jednostavan, povrh svega moraju biti ispunjeni i određeni tehnički preduvjeti koji pak iziskuju dubinsko poznavanje procesa samoga simultanog prevođenja. Sve to može dovesti do nepotrebnih rizika i troškova.

Za sva dodatna pitanja kontaktirajte nas putem e-maila.

Sve što trebamo znati o budućoj konferenciji ili sastanku koji planirate je:

- Kada (predviđeni datum i trajanje u satima)
- Koliko sudionika (koliko sudionika će sudjelovati uživo, a koliko će ih slušati online)
- Koliko jezika

Ostalo ćemo se dogovoriti u hodu.

Veselimo se vašim pozivima i mejlovima.