Oprostite možemo li Vas nagovoriti da kupite prijevod?

Naravno da ne možemo. Nikoga kome ne treba prijevod ne može se nagovoriti da ga kupi. Potreba za prijevodom je ili očajnički hitna ili nepostojeća.

Ima li onda uopće smisla za prevoditeljski ured poput nas da se trsimo i plaćamo oglase da iskačemo iz paštete?

Ima. Možda ima radi nekog brendinga.

Ali zasigurno ne zato što ćemo se tako svidjeti klijentima pa će onda oni možda jednoga dana u budućnosti kad dođe taj jedan trenutak kad se poklope mjesec i neka određena sazvježđa da trebaju prijevod jedne stranice odlučiti izabrati baš nas. Ne zato.

Klijente se sakuplja dokazivanjem. To je borba koja ide iz dana u dan. Klijenti se nabavljaju samo na jedan način, a to nisu oglasi.

Recept je ustrajno i neumorno raditi na tome da ama baš svakog dana u svakom poslu za svakog pa i najmanjeg klijenta budemo kao firma jednako profesionalni, brzi, korektni i susretljivi.

Svatko može zasjati samo jednom, ali tajna uspjeha uslužnih djelatnosti je u tome da se svaki dan bude kao sjajna zvijezda, međutim, naravno da to nije moguće.

Ako se potrudimo da ima što je moguće više takvih dana sjaja, postoji veća šansa da će to netko tko nas koristi i primijetiti te s nekime to podijeliti. Tako raste ugled.

Ali to traje. Nema zavaravanja, proces prikupljanja klijenata bez veza, podmićivanja i iskakanja iz paštete je dugotrajan i trnovit. No kao i svaka ustrajnost isplati se. U konačnici iz iskustva možemo zaključiti da jednom kad se taj proces pokrene i kad se kao neka nadnaravna tiha sila proširi glas da neki tamo ljudi u nekom tamo uredu sjede za nekim tamo računalima i tipkaju neke tamo prijevode (čak i onda kad se ne reklamiraju) taj proces je nezaustavljiv!

Čak i kad se zatvore svijetla ekrana još dugo dugo će te ljude neki drugi ljudi tražiti i neumorno se vraćati na istu adresu. Na taj način ured poput našeg postaje neka vrsta institucije, mala i nebitna, ali nepokolebljiva u svojoj beznačajnosti jer ipak - ne možemo nikoga nagovoriti da kupi prijevod. Ili mu treba ili mu ne treba. Ono što možemo jest tiho i postojano postojati. Samo to. Neumorno vrijedno tipkati dok nas ne budete opet trebali.

A čemu onda ovaj oglas? Imamo nove fotke i htjeli smo ih pokazati svijetu jer smo super ispali.